Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ragnar
pobudzony okopowy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:55, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mysle, ze to dobry pomysl. Tylko wtedy musialbym sie z daleka od budynkow trzymac. Bo w kalachu jest 380.
Chyba ze mozna sie dogadac co do granicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
konar
pobudzony okopowy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieplice
|
Wysłany: Śro 18:55, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
myśle ze 400 bedzie full jeżeli chodzi o budynki a jeżeli ktos ma więcej to w budynkach tylko singiel:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stalker
pobudzony okopowy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra/ Dziwiszów
|
Wysłany: Śro 19:16, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Co?! 400 do budynków? Jak na mój gust to za dużo, zdecydowanie za dużo, nie przesadzajmy z tymi fpsami. Myślę że tak jak Dziki podał - 350 będzie bardzo dobrze. 350 spokojnie wystarczy, a o niefortunny strzał w twarz nie trudno, a sporo osób używa masek z siatką, więc 400 to za dużo.
Ewentualnie można by do 400 wprowadzić w budynkach krótkie serie, ale na to bym nie liczył xP Dla innych krótkie serie to będzie 3-4 strzały, dla innych 10-15 (bo tak mu się wydawało..)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ortall( JJ brother)
ospały okopowy
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Maciejowiec
|
Wysłany: Śro 21:53, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
bedzie ciężko mi z JJem bo mamy w gnatach 420-440 fps a pistolety to każdy wie jakie mamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stalker
pobudzony okopowy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra/ Dziwiszów
|
Wysłany: Czw 7:47, 20 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Po to właśnie są pojedyncze strzały :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Szczypek
ospały okopowy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 15:36, 20 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
chyba że po prostu powiedzmy ograniczenie do np. 450 i ZAWSZE ogień pojedynczy. to byłoby uczciwe i nie byłoby niedoprecyzowanej definicji "serii"
jeśli o mnie chodzi to ja zawsze biegam na semi bo gram na real-capach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szczypek dnia Czw 15:38, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dziki
pobudzony okopowy
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 16:28, 20 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
450 fps to dużo jak na budynki. Jakiego limitu by nie wprowadzać, to w budynkach zawsze pojedynczy. Musimy się tylko zastanowić na jaka moc godzimy się w przypadku CQB.
400 fps w budynku, zawsze na pojedynczym. I byłoby git. Zostajemy przy tym?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziki dnia Czw 21:05, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stalker
pobudzony okopowy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra/ Dziwiszów
|
Wysłany: Pią 7:54, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jestem za.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konar
pobudzony okopowy
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieplice
|
Wysłany: Pią 7:55, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dziki
pobudzony okopowy
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 19:16, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Zmodyfikowałem wprowadzajac wasze propozycje. Nadal jest to wersja robocza.
Zasady „jeleniogórskie”, wersja robocza
W pełni przyjmujemy zasady opracowane przez wmasg.pl i warrior.pl. Poniższe zasady są uzupełnieniem bądź uwypukleniem wybranych zasad tzw. „prawa asg”.
1. Zasady organizacji gier:
- gry winny być zapowiedziane i zaplanowane na minimum 3 dni przed ich rozpoczęciem;
- należy w terminie przygotowawczym ustalić zasady szczegółowe na jakich będą odbywały się gry (mechanika gry), np. respawny, zasady „mislimowe”, itp. Zasady te powinny być podane wraz z innymi informacjami o planowanej grze;
- zasady dotyczące mechaniki gry ustala organizator.
2. Zachowanie podczas gry:
- podstawą kontaktów pomiędzy graczami powinna być kultura osobista i wzajemne poszanowanie;
- zachowania wulgarne i agresywne będą skutkowały wykluczeniem danej osoby z gry;
- niedopuszczalne są akty wandalizmu (np. wybijanie szyb). Tereny rozgrywek są często własnością prywatna, a takie zachowania mogą nastawić właścicieli nieprzychylnie do naszego środowiska.
3. Warunki bezpieczeństwa:
a.środki ochronne:
-podstawowym środkiem ochronnym jest rozsądek i podporządkowanie się niniejszym zasadom;
-każdy gracz powinien zadbać o odpowiednią ochronę oczu;
-brak ochrony oczu, bądź niedostateczna ochrona wyklucza gracza z rozgrywki;
-za dostateczną ochronę przyjmuje się gogle bądź okulary ochronne wytrzymujące bezpośredni postrzał z repliki o mocy nie mniejszej niż 450 fps;
-na terenie gry obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia ochrony oczu;
-na terenie respawna obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia ochrony oczu;
-ochronę oczu można zdjąć jedynie w strefie bezpiecznej, wyznaczonej przed rozgrywką.
b.strzelanie z replik:
-bezwzględnie zabrania się przestrzeliwania replik w strefie bezpieczeństwa.
-przestrzelania repliki można dokonać jedynie na terenie gry lub w miejscu wyznaczonym przez organizatora („strzelnica”);
-zabrania się strzelania w oraz ze strefy resp. i strefy bezpiecznej;
-w strefie resp. replika powinna pozostawać w trybie zabezpieczonym („safe”);
-w strefie bezpiecznej replika powinna być zabezpieczona (tryb „safe”) i rozładowana. Magazynek powinien być odłączony.
c.broń biała:
-za zgodą organizatora może stanowić element wyposażenia;
-zakazuje się dobywania broni białej na terenie gry oraz w strefie resp. (jeśli organizator nie przewidział innych zasad);
-niezastosowanie się do ww. zasad grozi wykluczeniem z rozgrywki.
Gracze są zobligowani do dbania o to, by ww. zasady były przestrzegane.
4. Moc replik i sposób użytkowania:
a.ogólne:
-z replik o prędkości początkowej powyżej 450 fps można prowadzić jedynie ogień pojedynczy;
-maksymalna, dopuszczalna moc replik to 500 fps;
-za pozwoleniem organizatora/ innych graczy mogą zostać dopuszczone repliki o mocy większej niż 500 fps. Pozwolenia udzielane są indywidualnie;
-strzały z przyłożenia są niedozwolone;
-zakaz strzelania „na ślepo”;
-palec kładziemy na języku spustowym jedynie gdy mamy zamiar oddać strzał (tzw. trigger discipline).
b.teren otwarty i zurbanizowany:
-brak ograniczeń w rodzaju prowadzonego ognia przez repliki o mocy mniejszej niż 450 fps.
c.CQB (budynki):
-repliki o mocy mniejszej niż 400 fps;
-strzelanie tylko i wyłącznie w trybie „semi”;
-celujemy jedynie w rejony poniżej głowy, wyjątek stanowi sytuacja w której widoczna jest jedynie głowa;
5. Trafienie:
a. jeśli organizator nie przewidział innych zasad:
- trafienie w jakąkolwiek część ciała lub wyposażenia eliminuje gracza z dalszej gry;
- trafiony ma obowiązek krzyknąć „DOSTAŁEM” i wyjąć czerwona szmatę;
- trafiony schodzi z terenu gry w taki sposób by nie przeszkadzać w rozgrywce (np. odczekuje aż akcja przesunie się w inne miejsce);
b. nieuczciwi gracze:
- w razie gdyby ktoś nagminnie nie przyznawał się do trafień, należy zwrócić uwagę organizatora na postać nieuczciwego gracza. Zabrania się używania wulgaryzmów w stosunku do innych graczy;
- należy wziąć pod uwagę fakt, że nie zawsze postrzał jest odczuwalny!
6. Pirotechnika:
Zakazuje się używania pirotechniki. W przypadku zgody organizatora, określa on szczegółowe zasady użycia środków pirotechnicznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|